رييس اداره روابط عمومي حفاظت محيط زيست مازندران با بيان اينكه يكي از فوتباليست هاي ملي پوش مازندراني درفهرست شكارچيان غيرمجازقراردارد گفت : پرونده تخلف وي دردادگاه رامسر در دست بررسي است

 به گزارش آملي ها، سيد محمود هاديان در گزارشي كه نخواست نام اين بازيكن فاش شود ،افزود: اين فوتباليست به همراه يكي از دوستانش بامحيط بانان يگان حفاظت محيط زيست رامسردرگير و سپس از محل متواري شد.

وي افزود: در تيرماه سالجاري محيط بانان يگان حفاظت محيط زيست رامسر در حين گشت زني در ارتفاعات اين شهرستان( منطقه كوهستاني لپاسر) با اين فوتباليست و يكي ديگر از همراهانش كه هر دو مجهز به سلاح گلوله زني دوربين دار بودند برخورد كرده و از آنان درخواست مدارك حمل سلاح نموده كه شكارچيان با تهديد اسلحه عليه محيط بانان از محل متواري شدند.

رييس اداره روابط عمومي حفاظت محيط زيست مازندران با اشاره به اينكه كشيدن سلاح بر روي محيط بانان در حال انجام وظيفه، جرم محسوب مي شود و مستوجب پيگرد قانوني است ،اظهار داشت: همه بايد تابع قانون و مقررات از جمله قوانين شكار و صيد باشيم .

محمد رضا نياستي رييس اداره محيط زيست شهرستان رامسرنيز در اين رابطه گفت: درسه روز گذشته نيز محيط بانان يگان حفاظت محيط زيست رامسر در گشت زني هاي خود در ارتفاعات اين شهرستان مجددا با اين فوتباليست و گروهي از شكارچيان همراه وي برخورد كردند كه در منطقه شكار ممنوع حضور داشتند.

وي افزود: روز گذشته يكي از ماموران يگان حفاظت شهرستان كه در برخورد با همان فوتباليست مشهور تيم ملي حضور داشته در حال تردد در خيابان به همراه فرزند سه ساله اش بوده كه ناگهان مورد ضرب و شتم سه نفر از شكارچيان قرار گرفت كه جراحاتي به وي وارد و موجب وحشت فرزند خردسالش شدند.

وي از مقامات قضايي استان و شهرستان خواست تا با رسيدگي جدي و سريع به اين پرونده، از محيط بانان پرتلاش و زحمتكش كه با پايين ترين دستمزد از مواهب الهي و طبيعي كشور حفاظت مي نمايند، حمايت و موجب دلگرمي آنان شوند./

 Source: Amoliha 


دسته ها : اخبار - مازندران
پنج شنبه بیستم 6 1393 1:22
X